Poštovani roditelji/skrbnici, dragi učenici i vanjski posjetitelji škole!
S ciljem postizanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih izradilo je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji se nalazi u privitku.
Molim Vas da ga proučite jer će škola postupati sukladno navedenom Pravilniku i uvjetima u našoj školi. Školske ustanove su dužne uskladiti svoje interne dokumente (kućni red školske ustanove, interni protokoli o postupanju u slučaju kriznih situacija i sl.) s ovim Protokolom.
U tijeku je postavljanje boljeg sigurnosnog sustava na vratima škole, video-portafona te odgovarajućih brava, određena su dežurstva, izrađeni su interni protokoli. U dogovoru s Gradskim uredom za obrazovanje sport i mlade i tvrtkom AKD zaštita dogovorena je stručna osoba – zaštitar.
Nastava u utorak 7.1.2025. počinje redovito uz Mjere za povećanje sigurnosti, redovitog
zaključavanja i kontrole ulaza i izlaza iz školske zgrade.
Posebno napominjemo:
– učenici, roditelji i druge stranke u školu ulaze isključivo na glavni ulaz
– škola će biti otključana uz nadzor dežurne osobe ili zaštitara samo u vrijeme ulaska/izlaska učenika, dolazaka na nastavu i odlazaka po rasporedu sati i ostalih aktivnosti – ZATO MOLIMO UČENIKE DA NE
KASNE NA NASTAVU!
– roditelji i druge stranke ulaze u školu u dogovorenom terminu uz prethodnu, pravovremenu najavu (minimalno jedan dan ranije) razrednicima, učiteljima, stručnim suradnicima ili ravnateljici
– djelatnik škole preuzima roditelje/drugu stranku na glavnome ulazu te nakon sastanka roditelja/drugu stranku odvodi iz škole
– slučaju održavanja roditeljskog sastanka, informacija i sl. učitelj/stručni suradnik prisutne roditelje dočekuje na ulazu škole, vodi do učionice. Nakon završetka roditeljskog sastanka, informacija i slično
učitelj/stručni suradnik prati roditelje do izlaza.
– dvoranu iznajmljuju klubovi ili grupe građana sukladno Ugovoru o iznajmljivanju šk.dvorane i učionica te su odgovorne za sigurnost osoba i inventara za vrijeme iznajmljivanja. U školu ulaze samo
osobe koje se dvoranom/učionicom koriste u vrijeme iznajmljivanja uz pratnju voditelja programa ili osobe koja je u Ugovoru o iznajmljivanju šk.dvorane i učionica potpisnik. Voditelj programa mora dostaviti školi popis osoba koje dolaze i koriste se dvoranom/učionicom u okviru programa.
– voditelji programa moraju dogovoriti sa svojim članovima kako će komunicirati kašnjenja jer dežurna osoba od strane škole ne poznaje sve korisnike te ne može sa sigurnošću utvrditi je li osoba korisnik programa koji se upravo odvija u dvorani ili učionici ili nije
– roditelji i ostala pratnja djeci ne ulaze u školu, već djecu mogu sačekati izvan škole